Tuesday, April 12, 2011

~ ♥ oHhh uSoP wiLcHa ♥ ~


kite bako!! kite bako!! hahaha..mmg gelak2 trguling2 aku tgk si usop nie..sape sangke kan..penangan hantu kak limah mmg hebat sampai melonjak naik name usop wilcha nie atau name sebenarnye.. Syed Mohd Asri (Shy8), 46 tahun...

gamat gile la bile si usop gn abi muncol kt ABP2010 ari2..mmg gile lambt update kan aku..hahaha..org da sebok2 heboh cite..aku br nk wat entry nie ari nie.. hehehe..biase la..student beb..busy!!keje manyak melambak2..lagi2 da nk akhir sem nie..2 la tangguh2 lagi jue..padan la muke..hahaha..so..berbalik pade usop nie..aku rase korg pon da tau kot..mesti korg pon ade terbace kn kt paper pasal usop nie.. tapi pade y xtau lagi..meh aku nk gtau skit..

mmg betol2 xsangke la y usop nie bukan calang2 orang..die rupenye pegang jawatan besar sebagai Pengurus Komunikasi Korporat syarikat Tanjung Offshore Berhad, slh 1 syarikat gergasi dlm industri minyak dan gas sejak empat tahun lalu.tgk dahsyat xdahsyat..walawei...manager 2...n pade korang y ingt usop 2 mmg lembut mmg la salah tanggapan korang sbb sebenarnye usop nie xlembut cume dlm lakonan je mmg gempak menjadikan perwatakan die y lembut 2.. 

ade lg y patot korang tau..usop nie sblm berlakon penyanyi rupenye...da ade album pon tau..aku rase korang pon penah kot denga lagu die nie..aku penah denga tp mmg xsangke la usop ni y nyanyi rupenye.. br la tau..meh kite layan meh....




sedap kan...ade lagi y kite perlu tau..usop wilcha nie...rupenye bapak sedare Scha Al- Yahya..da di sahkan pon bile due2 dijemput kat dlm rancangan Fuhh!! ari 2...yang nie pon aku baru tau..hehehe..sape2 y terlepas tgk rancangan Fuhh!! ari2 meh lyn video bawah nie...



si usop ni da kawen n br ade seorang cute baby...isteri die mmg cun..meletop gitu...

nie la gambo usop mase bersanding ngan isteri die
Noorafiza Abdul Aziz, 28

ha..cute kan..2 la anak usop wilcha..
Syed Caliph Umar, 8 bulan
comeynye la...hehe

walo ape pon...congrate la usop wilcha kerane telah berjaye menambat hati ku..n menceriekan hari2 ku dengan gelagat mu..hehehe..wish u all da best k!!! u r da besh la usop wilcha!! sape setuju angkat tangan macam saye..ehe..


special from:

2 comments:

Thanks for ur cute comment!! love u lorh!! =)